הגדלת חזה ללא שתלים

בשנים האחרונות התפתחה אלטרנטיבה חדשנית לנשים אשר מעוניינות לבצע הגדלת חזה ללא שתלים על ידי השתלת שומן עצמי באזור השדיים. השיטה מאפשרת לבצע שינוי מתון וטבעי  לחזה הנשי, "לפסל" אותו ולהחזיר לו את הנפח והצורה שנפגעו במהלך השנים אם בעקבות הריונות, הנקות או שינויים במשקל.
השתלת שומן עצמי נותנת גם מענה לנשים אשר נאלצו להסיר את שתלי הסיליקון שלהן מסיבות שונות ועדיין רוצות לשמור על מראה שדיים מלאים.

נשים אשר מעוניינות בביצוע הגדלת חזה בשיטה חדשנית זו צריכות לעמוד במספר קריטריונים:

– הבנה ריאלית של תוצאות התהליך- הזרקת שומן לאזור השדיים מתאימה לנשים אשר רקמת השד התרוקנה לאחר לידות והנקות או לאחר הוצאת שתלים. בשיטה זו ניתן להגדיל את השד במידת חזייה אחת לכל היותר.

– היעדר היסטוריה אישית ומשפחתית של סרטן שד או שחלות. (גם נשים אשר נמצאות בסיכון לחלות בסרטן שד או שחלות אינן מתאימות לטיפול זה).

– למטופלת צריך להיות מספיק עודפי שומן באזור הבטן, מותניים או ירכיים עליונות על מנת שיהיה ניתן לשאוב תאי שומן בכמות מספקת למילוי הכיס באזור השד.

הבנה של המטופלת כי יתכן ויהיה צורך במספר סבבים של הזרקות שומן

אז איך זה עובד?

הפעולה מתבצעת בהרדמה כללית והיא אורכת כשעה וחצי – שעתיים אשר במהלכן ד"ר ווגמן שואב ממצבורי שומן מהגוף (בטן, מותניים,ירכיים חיצוניות ופנימיות), בסיום שאיבת השומן תאי השומן המתאימים להשתלה מופרדים ומוכנים להזרקה.
לאחר מכן יוצרים פתח בגודל של 2 מילימטרים באיזור נסתר ככל שניתן בשד, ובאמצעות צינורית מתכת ומזריקים את השומן אל השד בכמה שלבים ושכבות. תחילה ברקמה השטחית של השד ולאחר מכן לעומק תוך פיסול ועיצוב של מעטפת השד.
חשוב לציין כי לא כל השומן המוזרק מצליח להיקלט ולשרוד בשד וכי בערך 30-50%  מהשומן יספג בגוף בחודשים שלאחר הניתוח. מסיבה זו, רוב המטופלות יעברו מס סבבים של הזרקות שומן על מנת להגיע לגודל השד הרצוי.

החלמה והתאוששות לאחר הניתוח

לאחר הניתוח המטופלת מועברת להתאוששות כאשר היא ללא חבישות מלבד  פלסטרים על פתחי שאיבת השומן ופתחי הזרקת השומן בשד. במידה והכל תקין המטופלת משוחררת לביתה כעבור מספר שעות עם המלצת המנתח לחגור מחוך ייעודי להפחתת נפיחות באזורי השאיבה ואיסור על ביצוע פעילות גופנית מאומצת בימי ההחלמה.
הליך זה נחשב יחסית לפשוט וכמעט ללא כאבים ואי נוחות ולכן ניתן לחזור לשגרת חיים תקינה כבר בימים לאחריו.
יש לזכור כי ב 3-6 החודשים הראשונים לאחר הניתוח קורית הספיגה של השומן שלא נקלט ולכן את המראה הסופי של השד יהיה ניתן לראות רק לאחר מכן.

יצירת קשר

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

לפני
ואחרי

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.