הגדלת חזה עם שתלים

הגדלת חזה עם שתלים

הגדלת חזה באמצעות שתלים הוא הניתוח האסתטי הנפוץ ביותר בארץ ובעולם.
הניתוח מתאים בעיקר לנשים או נערות אשר סיימו את גיל ההתבגרות ואינן מרוצות מגודלו של השד, מהפרופורציות ומהסימטריה הכללית שלו. מטרתו העיקרית היא להגדיל את החזה או למלא את נפח שאבד כתוצאה משינויים בעקבות הריון, הנקה, תנודות במשקל או בעקבות הגיל.
הגדלת חזה באמצעות שתלים מאפשרת להקנות לאישה חזה המותאם לחזונה ולרצונה, בהתחשב בנתונים הפיזיולוגיים שלה וכתוצאה מכך לשפר את הביטחון העצמי ולפתור סוגיות של דימוי הגוף.

נשים אשר מעוניינות בביצוע הגדלת חזה באמצעות שתלים צריכות להגיע לפגישת ייעוץ ואבחון בה ד"ר ווגמן ייבחן את התאמתן לניתוח.

מה צפוי במהלך פגישת הייעוץ?

– תיאום ציפיות והבנה ריאלית של התהליך- מהן הסיבות בגינן המטופלת ניגשת לניתוח הגדלת חזה, הצגת ציפיות הלקוחה ופריסת האפשרויות הריאליות לתוצאות הניתוח.
– בחינת היסטוריה אישית ומשפחתית של סרטן שד או שחלות.
– בחינת היסטוריה רפואית כללית והצגת תוצאות אולטראסאונד או ממוגרפיה, בדיקות דם כלליות ובדיקת כירורג שד במידת הצורך.

במידה והמטופלת מתאימה לביצוע הניתוח ד"ר ווגמן ישלים בדיקה גופנית בה יבצע הערכה של סימטריות השדיים ומיקומם, גודל השד, צורתו ומיקום הפטמות.
בשלב זה יוצגו למטופלת סוגי השתלים השונים והיא תקבל מידע מפורט אודות שלבי הניתוח מתחילתו ועד סופו ועל תהליך ההחלמה הצפוי.


מהלך הניתוח
הניתוח מתבצע בהרדמה כללית או באמצעות הרדמת מקומית עם טשטוש.
הניתוח אורך כשעה במהלכו ד"ר ווגמן מבצע חתך עורי באיזור כפל תת שדי שדרכו ייצור כיס מתחת לשד, אל אותו הכיס מוחדר השתל שנבחר על ידי המטופלת ביחד עם ד"ר ווגמן, השתל מוחדר מעל או מתחת לשריר החזה או בגישה משולבת, בהתאם לתוכנית הניתוחית.
החדרת השתל יכולה להעשות דרך גישות שונות – דרך חתך בבית השחי, סביב הפטמה או בכפל אשר מתחת לשד תוך מזעור וצמצום צלקות גלויות ככל הניתן. הגישה הניתוחית המקובלת כיום הינה דרך חתך בכפל תת שדי.
בסיום הניתוח ד"ר ווגמן תופר את החתכים הניתוחיים באמצעות תפרים נמסים עדינים.

החלמה והתאוששות לאחר הניתוח
לאחר הניתוח המטופלת מועברת להתאוששות כאשר על החתכים הניתוחיים קיימים פלסטרים רפואיים והיא מצויידת בחזיה אלסטית לשמירה על אזור הניתוח.
כמספר שעות לאחר הניתוח המטופלת תשוחרר לביתה עם המלצות להמשך טיפול.
לאחר הניתוח צפויים כאבים מקומיים, שטפי דם אשר ידעכו בשבועיים לאחר הניתוח.
התפרים הניתוחיים נמסים בעצמם ולכן אין צורך להסירם.

במהלך חודש ההחלמה יומלץ על המטופלת להקפיד ללבוש את החזיה האלסטית במהלך כל שעות היממה, לא להרים משקלים ולא לבצע פעילות גופנית מאומצת ולא ללבוש בגדים הדוקים מדיי.
את תוצאות הניתוח הראשוניות ניתן יהיה לראות כבר מיד לאחר הניתוח אך התוצאה הסופית תופיע כשבועות ועד חודשים לאחר הניתוח.


ד"ר ווגמן הינו מומחה לכירורגיה פלסטית אשר מיומן בכל שיטות הגדלת החזה ובאמצעות כל סוגי השתלים. ד"ר ווגמן משתמש בטכניקות המתקדמות ובציוד הרפואי החדשני ביותר בתחום השתלות החזה.
ד"ר ווגמן יודע להתאים עבורך את טיב הניתוח וסוג השתל בהתאם לפרמטרים הרפואיים ולרצונותייך תוך התחשבות בתוצאות הניתוח ותוך הצגה ריאלית של התוצאות הצפויות.

יצירת קשר

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

לפני
ואחרי

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.