הרמת עפעפיים עליונים

הרמת עפעפיים עליונים

אחד האזורים בפנים שיותר נוטים להסגיר את גילינו הם העפעפיים שלנו, העפעפיים מהווים את המסגרת לעיניים ועורם דק במיוחד ולכן עם השנים, תהליכי התבגרות גורמים לירידה במתיחתם ובמרקם עורם ונוצרת תופעה של עודף עור, נפיחות וקמטים בעקבות צניחה של עור ושומן באזור זה.  אותה צניחה מייצרת אשליה של מראה עייף ומבגר בצורה ניכרת.
בניתוח הרמת עפעפיים המטרה העיקרית היא להחזיר לעפעפיים את אותה מתיחה והרמה ולהחזיר לעין את המראה הפתוח שלה.

קצת על ניתוח הרמת עפעפיים

ניתוח הרמת עפעפיים הוא אחד הניתוחים הנפוצים ביותר בעולם הרפואה האסתטית, ומאחר והניתוח עצמו הוא ניתוח קצר יחסית הוא יכול להתבצע באמצעות טשטוש, הרדמה מקומית או הרדמה כללית בהתאם לשיקול דעתו של המנתח.
טרם תחילת הניתוח, מתבצע סימון של אותם עודפי עור אשר מוסרים במהלך הניתוח דרך חתך מוסתר בקפל העפעף, באמצעות אותו חתך המנתח מסיר עור ושומן במידה מדויקת וזאת על מנת לשמור על מראה טבעי והחלמה טובה של העפעף. בסיום הניתוח החתכים בעפעפיים נתפרים בטכניקה עדינה בעזרת חוט תפירה דק אשר מוסר במהלך הביקורת הרפואית כשבוע לאחר מכן. 
מאחר והחתך עצמו נעשה בתוך הכפל הטבעי של העפעף הצלקת עצמה מוסתרת, מה שהופך את הניתוח למבוקש עוד יותר מאחר ולרוב אין סימנים המסגירים אותו או צלקות ניכרות לעין.

החלמה

במרבית המקרים המטופל ישוחרר לביתו לאחר מספר שעות עם המלצות להמשך טיפול: המלצה רפואית על הנחת קרח על אזור העפעפיים על מנת לצמצם את שטפי הדם והנפיחויות, כמו כן בימים הראשונים לאחר הניתוח יומלץ להשתמש בטיפות עיניים על מנת לשמור על לחות העיניים.
כעד שבועיים לאחר הניתוח יומלץ על הימנעות מפעילות מאומצת וזאת על מנת לשפר את תהליך ההחלמה הכללי.

במרבית המקרים כעבור מספר ימים לאחר הניתוח הנפיחות תרד, בשלב זה כבר ניתן להבחין שהעין מקבלת מראה רך וטבעי יותר גם אם נותרו מעט שטפי דם או בצקות.

ניתוח עפעפיים זכה לכינוי-"ניתוח סופ"ש" כי לרוב ניתן לבצע אותו לקראת סופ"ש ולחזור לשגרה אחרי הסופ"ש.

יצירת קשר

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

לפני
ואחרי

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.