מתיחת פנים

מתיחת פנים – השינוי המהותי

נשים רבות חולמות על מתיחת פנים למראה מושלם. אין זה משנה בנות כמה הן, הרצון הוא תמיד להיראות צעירות ומאד חיוניות.

שמירה על הפנים

הנשים מודעות מאד לנושא החשיבות של הפנים ולכן הן מקפידות למרוח את הקרמים המתאימים והנכונים עבור העור שלהן כמו קרם עיניים לכיסוי הרבדים השחורים מתחת לעיניים, קרם לחות ועוד. הטיפולים האלו משפרים מאד את המראה הכללי, אך הם לא מסייעים באופן מוחלט לכסות את פגעי הזמן.

ההתבגרות נותנת את אותותיה ולכן אפשר לראות אצל נשים רבות קמטוטים במקומות רבים בפנים, כמו בצידי השפתיים, בסמוך לעיניים וגם קמטים משמעותיים באזור המצח. כל אישה שרואה את המראה שלה אינה מרוצה ממנו ולכן היא מחפשת דרכים להעלים את כל הקמטים ולהעניק לעצמה מראה צעיר, זוהר וחלק.

מתיחת פנים איכותית

הפנים הן כרטיס הביקור של כל אישה ולכן כאשר היא מעוניינת לתאם תור עבור מתיחת פנים היא מבצעת סקר שוב כדי להגיע לקליניקה המקצועית והטובה ביותר. כאשר החברות וקרובות המשפחה שלה ממליצות לה על המרפאה של ד"ר ווגמן ברור לה שהיא הגיעה למקום המקצועי והאיכותי ביותר.

הגישה הנעימה שבה כל אישה מקבלת את מלא המידע לגבי טיפולי מתיחת פנים מעניקה לה רוגע ושלווה. לאח מכן מתבצעות בדיקות שונות כדי לוודא שיש אפשרות לבצע מהלך זה למטופלת הספציפית בהתאם לנראות שלה ולמצבה הרפואי. רק לאחר שכל המעטפת ערוכה לכך מכל ההיבטים, אפשר לתאם תור לתהליך עצמו.

מהלך הניתוח

הקו המנחה של ד"ר ווגמן הוא לבצע ניתוח מוצלח של מתיחת פנים ללא השארת צלקות. לכן הוא מבצע ניתוח בהרדמה מלאה אשר נמשך בין שעתיים לארבע שעות ובמהלכו הוא מבצע חתכים קטנים במקומות נסתרים כמו מאחורי האוזן. בתהליך זה הוא מבצע שאיבת שומן והסרה של עודפי שומן בנקודות השונות.

בהתאם למצבה של הרקמה אשר צנחה במעט ולרמת הדילול של רקמת השומן הוא מבצע את המתיחה הנדרשת שכוללת את הפעולות שהן הנכונות לכל אישה. כמו לדוגמה, הרמת גבות, שיפור מרקם העור, הידוק של שרירי הפנים, הרמת קו הלסת, מתיחת העור, הרמה של העפעפיים ועוד.

העובדה שמתבצע טיפול ממוקד לכל אישה על פי הצורך שלה, יוצר את התוצאה המושלמת. אפשר לראות אצל כל אחת את המהפך בזכות מילוי העור והפעולות המקצועיות של מתיחת פנים. הדבר החשוב הוא שביעות הרצון של כל אישה בתום הניתוח ולאחר ההחלמה, כאשר היא נחשפת לשינוי במראה שלה.

אם גם את מעוניינת ליצור את השינוי שאת חולמת עליו, את מוזמנת להשאיר כאן את הפרטים שלך ונציג הקליניקה ישוחח אתך בהקדם. לאחר שיחת ההכנה וההכוונה את תחושי שאת בידיים המקצועיות ביותר ולכן תביני שהתוצאות של ניתוח מתיחת פנים הן בדיוק מה שאת צריכה כדי להרגיש צעירה.

מאמרים נוספים

הגדלת חזה לאישה

הגדלת חזה לאישה הוא אחד ההליכים הפופולריים ביותר בתחום הניתוחים הפלסטיים. כאשר נשים רבות בוחרות בניתוח זה כדי לשפר או לשחזר את מראה השד שלהן,

קרא עוד »

ניתוח שאיבת שומן בבטן

ניתוח שאיבת שומן בבטן, הוא אופציה פופולרית הן לנשים והן לגברים המעוניינים למקד מצבורי שומן עיקשים ולהשיג מראה מחוטב יותר. הליך זה יכול לטפל ביעילות

קרא עוד »

מתיחת בטן

לידות הן מאורע משמח מאוד, רק שלאחר הלידה, לרוב הבטן לא חוזרת לצורתה הקודמת ונשארים עודפי עור שלא נעלמים או מתכווצים, גם אם חוזרים לפעילות

קרא עוד »

פתרון להזעת יתר

הזעת יתר יכולה להיות מצב מאתגר, המשפיע הן על הרווחה הפיזית והן הרגשית של הסובלים ממנה. למרבה המזל, ההתקדמות בטיפולים קוסמטיים מציעה פתרון להזעת יתר

קרא עוד »
לקבלת פרטים נוספים
מלאו את הפרטים הבאים

השאירו פרטים ונציגנו ישובו אליכם בהקדם!