מתיחת פנים וצוואר

עם הגיל מתרחש תהליך טבעי של ירידה באיכות בעור והרקמה ופגיעה באלסטיות של העור בעקבות הפעלת שרירי הפנים ותהליך ההזדקנות של העור, הרקמה התת עורית והעצם. עם ההתבגרות  ישנה צניחה של הרקמות ונוצרים קמטים וקפלים בעור הפנים המלווים בירידה בעובי העור ודילול רקמות השומן כתוצאה מאטרופיה והיחלשות טבעית של כל המבנים בפנים וכולל תהליכים של ספיגת עצמות הפנים.
בשנים האחרונות סייעו מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחומרי המילוי השונים בעיכוב הבעיה. אך כל אלו נותנים מענה מוגבל ונקודתי ולא מסייעים מספיק בציקון המראה הנפול והמדולדל של עור הפנים והצוואר. ניתוח מתיחת פנים וצוואר נותן מענה נהדר לבעיה זו כאשר מטרתו להצעיר ולרענן את מראה הפנים. ד"ר ווגמן בוחר את טכניקת הניתוח הספציפית בהתאם למטופל.ת הוא יכול לכלול בין היתר שאיבת שומן עודף בצוואר וכריתת עודפי עור, הידוק מעטפת שרירי הפנים ומתיחת העור, הרמת עפעפיים עליונים ותחתונים, הרמת גבות והזרקת שומן להחזרת נפחים ושיפור מרקם העור.
ניתוח מתיחת פנים וצוואר לא עוצר את קצב ההזדקנות אבל הוא מאפשר למטופלת לקבל נקודת מוצא חדשה ולהחזיר לה את הביטחון שאבד שנגרם כתוצאה מכך.
ד"ר ווגמן מתמחה בניתוחי מתיחת פנים וצוואר ועובד בטכניקה ייחודית המאפשרת למתוח את הפנים להרים את קו הלסת והצוואר ולייצר הבעה טבעית ורעננה ומראה הפנים עם צלקות מוסתרות ומינימליות ביותר.

למי הניתוח מתאים?

– אצל מטופלות מעל גיל 40
– נשים בעלות לחיים כבדות ומשוכות מטה (מראה "בולדוג")
– נשים ללא הגדרת קו לסת טובה
– נשים בעלות צוואר כפול, מוסתר ונעלם
– נשים בעלות עור נפול עם קווי מתאר לא ברורים

כיצד מתבצע הניתוח?

הניתוח מתבצע בהרדמה מלאה ואורך בין שעתיים – לארבע שעות בהתאם לרמת מורכבותו והיקפו. בתחילת הניתוח מתבצעת שאיבת שומן באזור הצוואר העליון במידה וקיימים עודפי שומן מיותרים, לאחר מכן ד"ר ווגמן מבצע חתכים סביב האפרכסות ובקו השיער, לאחר מכן מנתק את הרקמה של הפנים והצוואר ומבצע מתיחה של עודפי העור שהתקבלו מאיזורי הלחיים ולאורך הצוואר, ולבסוף מבצע הידוק ותפירה של השרירים והעור כאשר המטרה היא לבצע מתיחה שתשמור על אלסטיות של הפנים אך תקנה מראה סימטרי צעיר חלק וטבעי.
בסיום ההידוק ד"ר ווגמן מסיר את העור העודף בקצוות ותופר את החתכים הניתוחיים באמצעות תפרים עדינים נמסים. התפרים נעשים באזורים מוסתרים ככל שניתן (מאחורי האפרכסת ומעל קו השיער) כך שהתהליך כמעט ולא מותיר את המטופלת עם צלקות שניתן להבחין בהן.
בחלק מן המקרים בסיום המתיחה ד"ר ווגמן ישאב שומן עצמי מחלקים שונים בגוף (ירכיים, בטן, אגן) ויזריק אותו באזורים הזקוקים לתוספת נפח בפנים או שיפור מרקם העור וזאת על מנת לשפר את המראה המורם של הפנים ועצמות הלחיים.

החלמה

המטופלת נשארת להשגחה במרפאה כיממה ולאחריה היא משוחררת לביתה. במהלך תקופת ההחלמה ייתכנו כאבים, שטפי דם ונפיחות באזור הפנים, הצוואר והעיניים.
המטופלת תגיע לביקורת כעבור שבועיים מהניתוח כאשר לאחריה היא תחזור לביקורת אחת למספר חודשים.
תוצאות הניתוח הסופיים יופיעו כעבור מספר חודשים וזאת לאחר תקופת החלמה שמשתנה בין מטופל ומטופלת.
מאחר והניתוח רק מעכב את תהליך הגרביטציה שהחל בעור הפנים, הוא לא עוצר אותו ותוצאותיו לא נשמרות לכל החיים ולכן ניתן לחזור ולרענן את המראה ולחזור על הניתוח עוד מספר פעמים במהלך השנים במידת הצורך.

יצירת קשר

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

לפני
ואחרי

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.