שימוש בתאי גזע והזרקת שומן לפנים

הזרקת שומן עצמוני לפנים הוא אחד מהטיפולים המתקדמים שיש לרפואה האסתטית להציע בכל הקשור לעיצוב הפנים.
השומן משמש כחומר מילוי טבעי ובטוח יותר מהחלופות הסינתטיות. בהשוואה למרבית הרקמות האחרות בגוף, ברקמת השומן קיים ריכוז גבוה יותר של תאי גזע אותם תאי אב, בעלי יכולת רגנרציה ושיכפול מסייעים לשיפור מרקם העור וחיוניותו ואף עוזרים לשומן להיקלט באזור ההשתלה בצורה טובה יותר ועם סיכוי נמוך יותר לסיכונים.
הזרקת שומן לפנים מתאימה לנשים או גברים המעוניינים לשפר את איכות העור, להוסיף נפח, לטפל בקמטוטים או לפסל את אזור השפתיים, שקעי העיניים, רכות, לסת, לחיים ועוד. היא מאפשרת לאותם אזורים לקבל מראה צעיר, מתוח, מואר ומורם.
האפקט החיובי בטיפול הוא כפול מאחר ותאי הגזע אשר נמצאים בשומן גם מסייעים לעור בקבלת נפח וגם משפרים את איכות העור ומסייעים לו להראות בריא, הדוק וצעיר.

איך זה עובד?

התהליך אורך כשעה ונעשה באמצעות הרדמה מקומית או טשטוש.
בתחילת הטיפול ד"ר ווגמן מבצע שאיבת שומן מאזור הירכיים, בטן או מותניים וזאת בהתאם לתוכנית הניתוח. לאחר מכן השומן עובר מספר תהליכים על מנת למצות את תאי האב ולהכינו להזרקה.
השומן מוזרק באזורי הפנים מתחת לעור באמצעות קנולות עדינות וזעירות. הטיפול עצמו לא משאיר צלקות והוא מהיר יחסית.

לאחר ההחלמה

בסיום הניתוח המטופל מועבר להתאוששות קצרה כאשר מעט לאחריה יוכל להשתחרר לביתו עם המלצות להמשך טיפול.
במהלך תקופת ההחלמה ייתכנו כאבים, שטפי דם, נפיחויות באזור המוזרק בפנים. אותן תופעות יחלפו מספר ימים לאחר הניתוח.
מאחר והניתוח משלב שאיבת שומן מומלצת מנוחה של מספר ימים אך עם הקפדה לבצע פעילות יומיומית בסיסית על מנת למנוע היווצרות בצקות באזור הניתוחי ולסייע לזרימת הדם.
כמו כן לעיתים קיימת המלצה ללבוש מחוך אלסטי רפואי אשר משפר ומזרז את תהליך ההחלמה באזור השאיבה.
במהלך תקופת ההחלמה ייתכנו כאבים ואי נוחות באזור השאיבה, שטפי דם, נפיחויות והפרשות מהאזור הניתוחי אשר יחלפו מספר ימים לאחר הניתוח.
ניתן לחזור לשגרת פעילות תקינה מספר ימים לאחר הניתוח.
חשוב לציין, מאחר וכ – 35%-50% מהשומן המוזרק לפנים נספג בגוף, ייתכן ויהיה צורך במספר סבבי הזרקה על מנת להגיע לתוצאה הרצויה.

יצירת קשר

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

לפני
ואחרי

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.