שיפור איכות עור- ביו סטימולטורים

שיפור איכות עור- ביו סטימולטורים

כחלק מהעליה במודעות לטיפולים האסתטים וצמיחה ניכרת בדרישה לחידושים גם בתחום זה ישנם פיתוחים וחדשנות רבה.

לתפיסתו של ד"ר ווגמן, חלק בלתי נפרד מעקרונות הטיפול האסתטי חייב גם להתייחס לשיפור ושימור איכות העור והרקמה.

כחלק מתהליך ההתבגרות והזדקנות של העור ישנם קמטים, יובש, אובדן נפח, פנים נפולות, ירידה באלסטיות העור.  כחלק מתהליך זה, הלחות בפנים פוחתת, ועור הפנים נעשה דק יותר בשל ירידה ברמות רכיבי העור החיונים כגון- החומצה ההיאלרונית, קולגן וסיבי האלסטין המיוצרים בגוף באופן טבעי.

ואכן, כטיפול משלים לשימוש בבוטוקס- ליישור קמטים ובחומצה היאלרונית- להחזרת נפחים, אפקט "הרמה", ופיסול הפנים, אנו עדים לעליה דרמטית בביקוש ובפיתוח של מוצרים הזרקה חדשניים שמטפלים באיכות עור הפנים והגוף.

בקטגוריית הטיפולים הזאת ניתן למצא מגוון מוצרי הזרקה

סקולפטרה– חומר חדשני וטבעי שמורכב מחומצה פולילקטית. הסקולפטרה משמש משמש ברקמה כביו-סטימולטור (Biostimulator) והיחודיות של הסקולפטרה הינה ביכולת שלו לעודד יצור קולגן וסיבי אלסטין בעור. הטיפול בסקולפטרה מביא בשורה חדשה בתחום האנטי אייגינג ומאפשר שיפור כללי במרקם העור ובנראות, מיצוק של איזור הטיפול, החלקת קמטוטים, אפקט של הרמה, וכל זאת מבלי להוסיף נפחים.

הטיפול מתבצע לאחר מריחת משחת הרדמה, הזרקת הסקולפטרה במישור תת עורי באמצעות קנולה. לאחר הטיפול יש לעסות את האזור המוזרק במשך 5 ימים, 5 פעמים ביום למשך 5 דקות.  הטיפול הכולל בנוי מלפחות שני מפגשים טיפול כאשר המרווח בינהם הוא כ 45 יום. ניתן להבחין בתוצאות הטיפול כחודש לאחר הטיפול הראשון והליך השיפור נמשך על פני כחצי שנה.

הטיפול בסקולפטרה מתבצע לשיפור מרקם העור גם לאיזור הצוואר, בטן, יריכיים ועוד. תוצאת הטיפול נשמרת למספר שנים.

הרמוניקה HARMONYCA חומר מילוי חדשני המשלב גם יכולת מילוי והחזרת נפחים וגם שיפור מרקם ואיכות העור והרקמה במנגנון של ביו-סטימולטור( Biostimulator). ההרמוניקה CA מורכבת מחומצה היאלורונית מוצלבת ומיקרו-קפסולות קלציום הידרוקסיאפטיט (סידן).

האפקט הסינרגיסטי המשולב של ההרמוניקה CA מתקבל בשלב הראשון בזכות החומצה היאלרונית שמחזירה נפחים ותורמת לאפקט "ההרמה" של הפנים. השלב השני מתקבל בזכות קפסולות הקלציום שתורמות לבניית "רשת תומכת" לעור ומעודדת את יצור הקולגן.

הטיפול מתבצע לאחר מריחת משחת הרדמה, הזרקת ההרמוניקה CA  במישור תת עורי באמצעות קנולה או מחט. מומלץ לבצע עיסוי לאיזורי הטיפול למשך כ 3 דקות 3 פעמים ביום ולמשך 3 ימים.

הטיפול מתאים לאיזור הפנים והצוואר וגב היד. תוצאות הטיפול נשמרות למספר שנים

פרופילו (PROFHILO)-  הינה חומצה היאלרונית לא מצולבת "טהורה" ונקייה מחומרים מחומרים כימיים מקשרים. יתרונה הגדול של  הפרופילו הוא ביכולת גירוי של התאים הפיברובלסטים לייצר קולגן ואלסטין ברמות גבוהות במיוחד ובכך הוא מחדש את העור באופן טבעי, משפר את הרקם העור ואינו מוסיף נפחים לפנים או משנה את מבנה הפנים. ההרכב המיוחד של חומר הפרופילו גורם לו להתפזר ברקמה באופן שווה ולכן ניתן להימנע מדקירות מרובות בפנים.

הטיפול מתבצע לאחר מריחת משחת הרדמה, והזרקת הפרופילו ב5 נק בפנים. מומלץ לבצע טיפול נוסף חודש לאחר הטיפול הראשון. ניתן להבחין בתוצאות הטיפול כשבועיים לאחר ההזרקה ובמידה ומשלימים כ2-3 טיפולים תוצאות הטיפול יחזיקו כשנה- שנה וחצי. איזורי הטיפול הינם בפנים, צוואר, איזור מחשוף בית החזה, גב היד

 

סקין בוסטר– הינו חומצה היאלרונית בעלת סמיכות קלה ביותר ואשר מוזרקת בשיטה ייחודית לשכבות השטחיות של העור, החומצה מעודדת ספיחת נוזלים אשר מחדירים לחות לעור ועל ידי כך מתקבל מראה זוהר יותר עם עור מוצק וחלק יותר. טכניקת ההזרקה היחודית, אשר במהלכה מבצעים דקירות מרובות לאיזורי הטיפול, מעודדת את העור ליצור תהליך ריפוי שבמהלכו ישנו יצור  מוגבר של קולגן ושיפור מרקם העור.

הטיפול מתבצע לאחר מריחת משחת הרדמה, הזרקת הסקין בוסטר נעשת מחט לאיזורי הטיפול. מומלץ להשלים טיפול נוסף כחודש לאחר הטיפול הראשון ותוצאות הטיפול מופיעות כשבוע- שבועיים לאחר הטיפול ונשמרות לתקופה של כ 8 חודשים.

 

 

 

 

 

יצירת קשר

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!