הרמת עפעפיים

הרמת עפעפיים בקליניקה מקצועית

כל ניתוח ובמיוחד ניתוח הקשור לעיניים אינו עניין של מה בכך. זו הסיבה שכל לקוח שמעוניין לבצע ניתוח בתחום זה כמו ניתוח הרמת עפעפיים בוחן כמה וכמה אופציות כדי לבצע את הניתוח בקליניקה מקצועית, שהוא קיבל עליה הרבה המלצות טובות. כאשר מדובר במנתח בעל רזומה עשיר אשר מבצע ניתוח זה בשגרת היום יום שלו, המטופל יכול להיות רגוע שהוא הגיע למקום הטוב ביותר שבו הוא יכול לבצע ניתוח זה.

הסיבות לביצוע ניתוח הרמת עפעפיים

ניתוח הרמת עפעפיים מתבצע בדרך כלל בגיל מבוגר כיוון שנוצר עודף של שומן ועור באזור זה. בגיל צעיר יותר כל אזור הפנים היה מתוח אך עם השנים נוצרים בעור קמטים, קמטוטים וצניחה של השומן והעור. השינויים האלה יוצרים נראות מבוגרת יותר מהגיל האמיתי של הלקוחות ולכן אין זה מפתיע שישראלים רבים מעוניינים לתאם מועד לביצוע ניתוח הרמת עפעפיים, כדי ליצור מראה פנים שהוא צעיר יותר.

החלטה לגבי הניתוח

ניתוח הרמת עפעפיים נחשב לניתוח קל ומהיר ולכן תיאום הניתוח לא אמור ליצור שינוי משמעותי בלוח הזמנים של המנותח. זו הסיבה שאפשר לתאם עם המנתח המיומן בקליניקה את המועד המיטבי לביצוע הניתוח, כדי שהשינוי יבוצע מהר ככל האפשר. המנתח המומחה בוחן את מצבם של העפעפיים ואת מצבו הבריאותי הכללי של החולה ובהתאם לכך הוא מיידע אותו אם יש אפשרות לבצע את הניתוח. לעיתים הוא ייתן הנחיות הקשורות לביצוע הפסקה של כמה ימים בלקיחת מדללי מים, כדי שהניתוח יעבור בצורה חלקה.

מהלך הניתוח

יש אפשרות לבצע ניתוח הרמת עפעפיים תוך ביצוע הרדמה כללית, הרדמה מקומית או טשטוש וזאת על פי החלטה פרטנית של הרופא המנוסה. לאחר סימון המיקומים שיש לטפל בהם, הרופא המנתח מבצע חתך בקפל העפעף שהוא מקום נסתר ולכן לא יראו את החתך גם לאחר הניתוח. בהתאם לממצאים בשטח המנתח ישלוף את העור ואת השומן המיותרים. בתום הפעולות האלו הוא יבצע תפירה עדינה וכשבוע לאחר הניתוח, אפשר יהיה לשלוף חוטים אלו על ידי גורם מקצועי, כמו אח או אחות במרפאה.

החלמה מהניתוח

בשל הניתוח נוצרים סביב העיניים שטפי דם צבעוניים, יש נפיחויות ולעיתים גם בצקות. אך אם מבצעים טיפול מידי באמצעות טיפות עיניים שיש בהן לחות וגם מניחים קרח על העיניים, קיימת סבירות גבוהה שהנפיחויות ושטחי הדם לא יתפתחו אלא הם יתפוגגו לאט לאט.

בדרך כלל תוך ימים בודדים הנפיחויות יורדות ושטפי הדם שהיו בגוונים כהים כמו אדום וכחול מתבהרים לאט לאט ומתפוגגים. בסך הכול מדובר בניתוח שהוא קל יחסית ולאחר ימים בודדים של מנוחה, אפשר לחזור לחיים שגרתיים, אך ללא מאמצים מיוחדים כדי שהתפרים של ניתוח הרמת עפעפיים לא ייפתחו בעת ביצוע מהלך שקשה לגוף לבצע.

 

מאמרים נוספים

ניתוח שאיבת שומן בבטן

ניתוח שאיבת שומן בבטן, הוא אופציה פופולרית הן לנשים והן לגברים המעוניינים למקד מצבורי שומן עיקשים ולהשיג מראה מחוטב יותר. הליך זה יכול לטפל ביעילות

קרא עוד »

הזרקות בוטוקס למצח

בוטוקס, Xeomin, Dysport – הם שמות של בוטולינום טוקסין מסוג A  שמקורו בחיידק Clostridium botulinum המכונה בקיצור בוטוקס. טיפול זה הפך לבחירה פופולרית עבור אלו

קרא עוד »
לקבלת פרטים נוספים
מלאו את הפרטים הבאים

השאירו פרטים ונציגנו ישובו אליכם בהקדם!