טיפולים אסתטיים

טיפולים אסתטיים

הרצון הן של נשים והן של גברים בוגרים הוא להיראות במיטבם ולהמשיך להרגיש צעירים גם כשהם מתבגרים ואפשר לראות על פניהם את אותות הזמן. לצורך כך רבים מהם מבצעים סוגים שונים של טיפולים אסתטיים על פי הצורך של כל אחד מהם.

בחירה של טיפולים אסתטיים

כל אדם זקוק לסוג ספציפי של טיפולים אסתטיים ומעבר לכך יש נושאים ספציפיים שמפריעים לאדם זה או אחר ולכן הוא מעדיף לטפל בכך. לדוגמה יש נשים רבות שנושא הקמטים על המצח, הקמטוטים בפנים או בזווית הפה מפריעים להן מאד. לכן הם יעדיפו לבצע מילוי של הקמטים באחת הדרכים המוצלחות לכך.

יש כמה וכמה שיטות טיפוליות עבור נישה זו ובשנים האחרונות התווספו גם שיטות חדשות. המפתח להצלחה הוא בביצוע טיפולים אסתטיים רק אצל מנתחים מומחים כמו ד"ר ווגמן יונתן אשר מבצע זאת בקליניקה המתקדמת שלו. הפנים הן המראה שאנחנו מציגים לעצמנו ולעולם כולו וזה כרטיס הביקור שלנו. לכן יש חשיבות עליונה לבצע את הטיפולים הנדרשים רק אצל רופא מיומן שמבצע את הטיפולים הללו באופן קבוע ויש לו ניסיון וידע רב שנים.

בהתאם לכל מקרה, לנראות של הפנים ולצורך הקיים, הרופא המנתח ימליץ על שיטת הטיפול שהיא הנכונה ביותר לאותו אדם וזאת כדי לקבל את התוצאות המיטביות.

שיטות חדשניות לטיפול בפנים

אחת השיטות המובילות היא מילוי באמצעות בוטוקס. מדובר בחומר איכותי שהרופא מזריק את הכמות הנדרשת ממנו למיקומים הספציפיים כמו קמטי הבעה, בין הגבות, בזוויות הפה, בצידי העיניים או קמטוטים באזורים אחרים בפנים. להזרקה זו אין בדרך כלל תופעות לוואי וכאשר ד"ר ווגמן יונתן מסיים את הטיפול, אפשר לראות תוך ימים בודדים את השינוי לטובה. מצב חדש זה נמשך לאורך כארבעה חודשים. לאחר פרק זמן זה, יש לחדש את המילוי וכך נהנים הלקוחות כל הזמן מנראות צעירה וחיונית.

אפשרות נוספת היא הזרקה של חומצה היאלורונית שהיא בעלת תכונות מושלמות עבור טיפולים אסתטיים. חומצה זו ממלאת את המיקומים הבעייתיים כמו הקמטים במקומות שונים ברחבי הפנים, אפשר באמצעותה גם לעצב את השפתיים וליצור פנים יפות וגם גמישות ונעימות למגע.

הזעת יתר

נשים וגברים רבים סובלים מהזעת יתר בבית השחי, בידיים וברגליים. זוהי תופעה מאד לא נעימה ולא אחת היא גוררת גם ריחות דוחים. לכן האנשים האלה מרגישים מאד לא בנוח להימצא במקומות שיש בהם קהל נוסף כמו במסיבה או בתחבורה הציבורית.

בשנים האחרונות יש אפשרות לפתור בעיה זו באמצעות מילוי של בוטוקס. הרופא המומחה מבצע פעולה זו ללקוחות כיוון שלחומר זה יש תועלות רבות והוא פותר את הבעיה. לכן מדי כמה חודשים הלקוחות שסובלים מכך מגיעים לקליניקה לטיפול נוסף וכך בזכות טיפולים אסתטיים ממוקדים, הם נהנים מעלייה משמעותית באיכות חייהם.

אם גם אתם מעוניינים בשינוי מהותי בנראות שלכם, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשוחח אתכם בהקדם לגבי טיפולים אסתטיים אפשריים.

 

 

מאמרים נוספים

מתיחת בטן

לידות הן מאורע משמח מאוד, רק שלאחר הלידה, לרוב הבטן לא חוזרת לצורתה הקודמת ונשארים עודפי עור שלא נעלמים או מתכווצים, גם אם חוזרים לפעילות

קרא עוד »

ניתוח שאיבת שומן בבטן

ניתוח שאיבת שומן בבטן, הוא אופציה פופולרית הן לנשים והן לגברים המעוניינים למקד מצבורי שומן עיקשים ולהשיג מראה מחוטב יותר. הליך זה יכול לטפל ביעילות

קרא עוד »
לקבלת פרטים נוספים
מלאו את הפרטים הבאים

השאירו פרטים ונציגנו ישובו אליכם בהקדם!