מתיחת בטן מחיר

מתיחת בטן מחיר של הניתוח

הנראות שלנו חשובה מאד לכל אחד מאתנו ולכן יש מטופלים שמגיעים לקליניקה כדי לברר פרטים על מתיחת בטן מחיר, כיוון שהם רוצים להיראות חטובים וצעירים. אופציה זו מתאימה מאד ללקוחות שמבצעים פעילות ספורטיבית ושומרים על תזונה נכונה אך עם זאת הם לא מצליחים להפחית קילוגרמים עודפים ובמיוחד ריכוז של מצבורים באזור הבטן.

מתיחת בטן

ד"ר ווגמן יונתן מתמקצע בביצוע של מתיחת בטן מחיר בקליניקה המתקדמת שלו. מדובר בהליך רפואי שמבצע רק איש מקצוע בעל מומחיות בנישה זו וזאת לאור הניסיון רב השנים בכך. ההמלצה היא לבצע ניתוח זה לאחר ירידה משמעותית במשקל, כיוון שנשארים עודפי עור שאין דרך אחרת להיפטר מהם. אם מדובר בנשים, ההמלצה היא לבצע הליך זה לאחר כל ההריונות והלידות על פי התכנון המשפחתי. זאת כיוון שלאחר כל היריון יש רפיון באזור זה וגם נותרים עודפים של שומן ועור באזור הבטן.

המטרה היא להשיב לבטן את הגמישות שאפיינה אותה כשהלקוח היה צעיר או אם מדובר בנשים צעירות לפני ההיריון הראשון והלידה הראשונה. זאת כיוון שהבטן לא תתכווץ מעצמה וללא טיפול חיצוני אסתטי, לא יהיה אפשר להגיע לממדים הקודמים.

בדיקה לגבי היתכנות של ניתוח אסתטי

לקוחות שמגיעים לקליניקה של ד"ר ווגמן יונתן, עוברים תשאול רפואי וזאת כדי לדעת אם הם מתאימים להליך של מתיחת בטן מחיר מבחינת מצבם הבריאותי. רק לאחר שכל הבדיקות מאפשרות זאת, מסביר המנתח ללקוח את מלוא התהליך מתחילתו ועד סופו, כיצד הוא מתבצע בפועל, מהם היתרונות וכמה זמן נמשכת תקופת ההחלמה.

בהתאם לכל המידע הזה, כל לקוח בוחן את הנתונים ומקבל החלטה מתי לבצע את מתיחת בטן מחיר בהתאם ליכולות הכספיות שלו, והנוחות שלו מבחינת העבודה, הטיפול בילדים וכו'.

מהלך ניתוח למתיחת הבטן

לפני ניתוח למתיחת הבטן, מבצע ד"ר ווגמן יונתן את התכנון של הניתוח וזאת על פי הנתונים והמידות האישיות של כל אחד מהמועמדים לניחוח. יש כאלה שיבצעו הליך שכולל מתיחה משמעותית ואילו אחרים ייהנו ממתיחה מינורית וזאת על פי הצורך שלהם.

בניתוח מתבצע חתך שדרכו מנקזים את השומן, הסחוס והעור העודף במקומות שבהם יש רפיון, היחלשות והיפרדות של שרירי הבטן.

התחושה לאחר הניתוח

כמו לאחר כל ניתוח, גם באופציה זו של מתיחת בטן מחיר, יש תקופת החלמה שבה הגוף זקוק לזמן כדי לצבור כוחות מחודשים לאחר הניתוח.

אך לאחר תקופה זו, כאשר לובשים בגדים ורואים את השינוי התהומי כאשר הבטן אינה בולטת זו תחושה נפלאה וכדאית.

אם אתם מעוניינים ליצור הבדל מהותי בנראות שלכם, הפתרון הוא ניתוח מתיחת בטן. השאירו כאן את הפרטים שלכם ואיש קשר שלנו ישוחח אתכם כדי לתת לכם את מלוא המידע ולתאם עבורכם מפגש ראשוני בקליניקה המובילה.

 

 

 

מאמרים נוספים

שאיבת שומן – תהליך הביצוע

מי לא היה רוצה להיראות רזה וחטוב יותר? להיפטר מהשומנים המיותרים המצטברים במקומות מעצבנים בגוף כמו בטן, ישבן, ירכיים, זרועות ואפילו בגב. השומן יכול להצטבר

קרא עוד »

החלפת שתל

החלפת שתל בחזה זהו תחום משמעותי ברפואה הפלסטית המדבר להמון נשים. בדר"כ החלפת שתלים ישנים או בעייתיים הם לצורך שמירה על אסתטיקה ובריאות. הליך זה,

קרא עוד »

הגדלת חזה לאישה

הגדלת חזה לאישה הוא אחד ההליכים הפופולריים ביותר בתחום הניתוחים הפלסטיים. כאשר נשים רבות בוחרות בניתוח זה כדי לשפר או לשחזר את מראה השד שלהן,

קרא עוד »
לקבלת פרטים נוספים
מלאו את הפרטים הבאים

השאירו פרטים ונציגנו ישובו אליכם בהקדם!