פיסול עצמות לחיים

פיסול עצמות לחיים

במציאות העכשווית נשים רבות להיראות צעירות כל הזמן, הן מדחיקות את העובדה שהן מתבגרות עם השנים ויש להן ילדים גדולים וגם נכדים, אך מבחינתן המגמה היא להישאר צעירות לנצח. אחת הדרכים להראות צעירה היא בעזרת פיסול עצמות לחיים.

שמירה על מראה צעיר

בעבר את הבקשות האלו ביצעו המנתחים הפלסטיים באמצעות ניתוחים מורכבים שבוצעו בהרדמה מלאה. אך היום אפשר לבצע מהלכים חדשניים באמצעות טכנולוגיות חדשות וכל זאת ללא טיפולים פולשניים בניתוחים. ד"ר יונתן ווגמן מבצע תהליכים של פיסול עצמות לחיים באופן יום יומי ובהצלחה גדולה לשביעות רצונן של המטופלות.

אין מדובר בתהליך מידי אלא בכמה טיפולים שבכל אחד הוא מבצע הזרקה של חומצה היאלורונית פנימה לתוך מרחב הלחיים. המטרה היא להחזיר את נפח הלחיים לנראות הקודמת והצעירה של אישה זו. לכן המידתיות היא חשובה ביותר והרופא קובע את כמות החומר שיש להזריק ולאילו שכבות פנימיות כדי שהמראה יהיה נורמטיבי, לא חריג ולא בולט מדי. פעולות אלו ממלאות את הנפח באופן נקודתי בנקודות שבהן הנפח ירד עם השנים. כאשר פיסול עצמות לחיים משתלב באופן המתאים ביותר במרחב הפנים כולו.

מתיחה של הפנים

תהליך פיסול פנים הוא חלק מתהליך של מתיחת פנים שבו מטפלים באופן ממוקד בנקודות בעייתיות. כך ממלא ד"ר יונתן ווגמן את הקמטים שקיימים וגם את הקמטוטים. פעולות אלו יוצרות פנים מתוחות חלקות ומבריקות. יש אפשרות לבצע את ההזרקות האלו באמצעות חומצה היאלורונית שמובילה לתוצאות מדהימות לאור ההרכב הייחודי של חומר זה, או אפשר להשתמש גם בבוטוקס ובחומרים אחרים.

בחירת חומר המילוי

כיוון שקיימים כמה סוגים של חומרי מילוי, המומחה בתחום זה בוחן את הצורך של כל לקוחה ובהתאם לכך הוא מתכנן את הטיפול המיטבי שיוביל לתוצאות שעליהן חלמה האישה. יש מקרים שבהם העדיפות היא לבוטוקס, ומקרים אחרים שיבוצע מילוי באמצעות חומצה היאלורונית או חומרים אחרים.

הקידמה צועדת קדימה כל הזמן ולכן נעזרים בקליניקה בחומרים חדשים אשר באמצעותם אפשר להשיג תוצאות יוצאות דופן. הצוותים עוברים הכשרות מתאימות ולכן העבודה של פיסול עצמות לחיים מתבצעת על הצד הטוב ביותר.

טיפולים בכל הפנים

נשים רבות בוחנות את המראה שלהם ויחד עם המנתח הפלסטי קובעות אילו פעולות כדאי להן לבצע ומהו סדר העדיפויות הנכון ביותר עבור כל אחת מהן. יש נשים שנושא פיסול עצמות לחיים הוא החשוב ביותר לטעמן ואילו אחרות מעוניינות לטפל לפני כן בנראות של הסנטר, השפתיים, הגבות, האף, או המצח. ברוב המקרים ד"ר ווגמן מכתיב את הסדר הנכון בהתאם לראייה המקצועית שלו וכך מתבצע התהליך צעד אחר צעד.

אם גם אתן מעוניינות להגשים את החלום שלכן, זה הזמן להשאיר כאן את הפרטים שלכן. מומחה שלנו ישוחח אתכן ויעביר לכן את מלוא המידע הרלוונטי עבורכן כדי שגם אתן תוכלנה ליהנות בקרוב ממראה צעיר.

מאמרים נוספים

שאיבת שומן – תהליך הביצוע

מי לא היה רוצה להיראות רזה וחטוב יותר? להיפטר מהשומנים המיותרים המצטברים במקומות מעצבנים בגוף כמו בטן, ישבן, ירכיים, זרועות ואפילו בגב. השומן יכול להצטבר

קרא עוד »

טיפולים אסתטיים לפנים

נשים רבות מעוניינות לטפח באופן תדיר את המראה החיצוני שלהן כדי להיראות צעירות לנצח. בשנים האחרונות נוצרה התקדמות משמעותית בכל מה שקשור לנושא טיפולים אסתטיים

קרא עוד »

שאיבת שומן לגברים

שאיבת שומן היא הליך קוסמטי פופולרי בו מבצעים הסרת שומן עודף מהגוף דרך חתך קטן. אף על פי שזה נפוץ לעתים קרובות בנשים, שאיבת שומן

קרא עוד »

הגדלת שדיים

הגדלת שדיים הוא אחד הניתוחים הקוסמטיים הפופולריים ביותר בעולם. טיפול זה עומד כמסע טרנספורמטיבי עבור הרבה נשים, והוא משפיע באופן משמעותי על רווחה פסיכולוגית ותפיסה

קרא עוד »

ניתוח עפעפיים תחתונים

ניתוח עפעפיים תחתונים הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר בתחום הרפואה האסתטית. מטרת הניתוח היא לשפר את מראה העפעפיים התחתונים, להסיר שקיות מתחת לעיניים ולהעניק

קרא עוד »
לקבלת פרטים נוספים
מלאו את הפרטים הבאים

השאירו פרטים ונציגנו ישובו אליכם בהקדם!